CLARA - Tävlingsgubben

Hej!

Igår så var jag ingrid, josse och bim på ridbanan och tränade.
Josse var ridlärare och vi hoppade ett litet stutts på ca 20cm.
Det är igentligen inte riktigt biggens grej men.. han var duktig ändå!<3
Sen så byggde josse en liten bana på ca 50 cm och det tycker biggen om kan jag säga!
Och då vart det fart och fläckt! :D
Vi gjorde som som en tävling med framhoppning och sedan omhoppning.
I omhoppningen så var det svåra svängar för att vi skulle få träna oss på det.
Biggen var JÄTTE DUKTIG!! han gör värkligen allt för sin ryttare!.
Han är bara såå bäst!
Vår bästa tid var 29,5.
han hoppade oxern klockrent! Duktigaponnii!
tyvärr har jag inga bilder men här kommer en annan bild:

PUSS

SES(L)
//LillClara

Kommentarer
Postat av: Mye Nordlund

Aaaw, vad gulliga :D



Nu har jag skickat bilderna till din hotmail, från tävlingen alltså!

2011-05-31 ♥ 18:58:07
URL: http://kdrfryttarna.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:


Kommentar:

Trackback